Retailstyling

Anne_de_Lange-Retailstyling2

Retailstyling

We kennen de groeiende concurrentie van het online winkelen. Des te belangrijker is de beleving van een klant in de winkel. Een prikkelende visuele presentatie doet de klant verrassen. Grote kans dat hij of zij dan dankzij die beleving graag bij je terugkomt.

Inspelen op emotie

Het is belangrijk om in te spelen op de emotie van de klant, hierdoor kun je nieuwe klanten winnen en oude klanten behouden. Daarom is het belangrijk om gebruik te maken van alle factoren die de zintuigen prikkelen.

 

Een mooie winkel, een goed assortiment en vakkundig personeel zijn niet meer genoeg om een consument te prikkelen. Het is belangrijk om in te spelen op de emotie van de klant. Op die manier kun je bestaande klanten behouden en trek je nieuwe klanten aan. Daarom is het belangrijk om alle factoren die de zintuigen prikkelen, in te zetten.

Van bedrijf naar beleving

Commerciële presentaties hebben we allemaal. Het is de kunst het commerciële zo aan te kleden dat het creativiteit en de juiste uitstraling heeft. Dit doen we door te spelen met prikkeling van de zintuigen. Zo maken we samen een beleving die een vertaling is van jouw bedrijf — en dus perfect aansluit op je doelgroep.

Benieuwd naar jouw visuele identiteit?

Benieuwd hoe we jouw formule en beleving kunnen versterken? Samen kijken we hoe we jouw formule weer om kunnen zetten in een prikkeling. In mijn portfolio laat ik je graag mijn werk zien.

Anne_de_Lange-Retailstyling2

Retailstyling

We kennen de groeiende concurrentie van het online winkelen. Des te belangrijker is de beleving van een klant in de winkel. Een prikkelende visuele presentatie doet de klant verrassen. Grote kans dat hij of zij dan dankzij die beleving graag bij je terugkomt.

Inspelen op emotie

Het is belangrijk om in te spelen op de emotie van de klant, hierdoor kun je nieuwe klanten winnen en oude klanten behouden. Daarom is het belangrijk om gebruik te maken van alle factoren die de zintuigen prikkelen.

Een mooie winkel, een goed assortiment en vakkundig personeel zijn niet meer genoeg om een consument te prikkelen. Het is belangrijk om in te spelen op de emotie van de klant. Op die manier kun je bestaande klanten behouden en trek je nieuwe klanten aan. Daarom is het belangrijk om alle factoren die de zintuigen prikkelen, in te zetten.

Van bedrijf naar beleving

Commerciële presentaties hebben we allemaal. Het is de kunst het commerciële zo aan te kleden dat het creativiteit en de juiste uitstraling heeft. Dit doen we door te spelen met prikkeling van de zintuigen. Zo maken we samen een beleving die een vertaling is van jouw bedrijf — en dus perfect aansluit op je doelgroep.

Benieuwd naar jouw visuele identiteit?

Benieuwd hoe we jouw formule en beleving kunnen versterken? Samen kijken we hoe we jouw formule weer om kunnen zetten in een prikkeling. In mijn portfolio laat ik je graag mijn werk zien.